MODELE ELEKTRYCZNE BMW
W LEASINGU 101%.

Nasze samochody elektryczne oferują praktyczną i zrównoważoną mobilność na co dzień. Przyjazna dla klimatu, wygodna, ekonomiczna: dowiedz się o radości z elektrycznej jazdy, która pasuje do Twojego stylu życia.
Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.
Istotnym czynnikiem zewnętrznym wpływającym na moc i pojemność akumulatora jest temperatura. Prawdopodobnie znasz to z baterii telefonu komórkowego: jej wydajność spada w niskich i wysokich temperaturach. W samochodzie jest podobnie, ale wpływ temperatury jest minimalizowany przez optymalne strategie pracy.
Co więcej, pojemność akumulatora pozwala określić możliwy zasięg. Oprócz temperatury wpływ na zasięg mają czynniki powodujące zużycie energii, takie jak klimatyzacja, obciążenie pojazdu i Twój styl jazdy.
W przypadku konieczności doładowania akumulatorów w trasie Twoje elektryczne BMW od momentu określenia celu do punktu ładowania prądem stałym(1) będzie przygotowywać optymalną temperaturę. Oznacza to, że do osiągnięcia celu akumulator wysokonapięciowy zostanie doprowadzony do optymalnej temperatury roboczej. Umożliwi to zwiększenie mocy i skrócenie czasu ładowania.
(1) Dotyczy tylko samochodów elektrycznych BMW.
W przypadku dłuższego parkowania pojazdu, np. na czas urlopu, istnieją różne czynniki mające pozytywny wpływ na żywotność akumulatora: należy w miarę możliwości utrzymywać stan naładowania w zakresie od 30 do 50% i parkować samochód latem w chłodnym miejscu lub w cieniu, a zimą w garażu. Ponadto podczas dłuższych przestojów samochód nie powinien być podłączony do sieci.
BMW i5 eDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,9–15,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 497–582
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX1 xDrive30[3]:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,1–16,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 417–439
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i7 xDrive60:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 19,6–18,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 591–625
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX xDrive50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 21,2–19,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 590–633
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX xDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 21,3–19,4
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 404–435
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX M60:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 24,7–21,9
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 501–564
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i4 M50:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 22,5–18,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 414–519
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i4 eDrive40:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 19,1–16,1
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 491–589
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW i4 eDrive35:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,7–15,8
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 406–483
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
BMW iX3:
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany)[2]: 18,9–18,5
Zasięg elektryczny w km (cykl mieszany)[1][2]: 453–461
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany)[2]: 0
*Koszt leasingu odpowiada całkowitej sumie opłat 101% ceny pojazdu przy następujących parametrach: opłata wstępna 20%, okres leasingu 24 miesiące, wykup 20%. Zawarcie umowy uzależnione jest od pozytywnego wyniku weryfikacji prawnofinansowej Klienta oraz zawarcia ubezpieczenia OC/AC. BMW Polska nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i nie jest wiążąca. BMW Leasing 101% jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o. Prezentowany na zdjęciach model może różnić się wersją silnika oraz może zawierać dodatkowo płatne wyposażenie. Indywidualne oferty dostępne u Dealerów BMW.
Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.
Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.
Napęd elektryczny do 200 kW (272 KM) z chwilowym zwiększeniem mocy < 10 s do 230 kW (313 KM).