bmw serii4

BMW CABRIO - POZNAJ NASZE KABRIOLETY!

Każdorazowa przejażdżka kabrioletem to niesamowita, motoryzacyjna przygoda. Ta forma podróżowania daje stuprocentowe poczucie swobody, poszerza percepcję odwiedzanych miejsc dzięki możliwości bardziej pełnego odczuwania tego, co mijamy po drodze. A jeżeli jest to BMW Cabrio z niesamowitej stajni bawarskiego producenta aut, to czegóż można chcieć więcej?

Trochę historycznych moto-faktów.

Kabriolety nie są wynalazkiem współczesnych inżynierów. Pierwsze w dziejach motoryzacji auto z odkrytą kabiną pasażerską zostało zaprojektowane ponad sto lat temu — w roku 1922. I choć nie weszło ono do masowej produkcji, to tę właśnie datę historycy motoryzacji uznają za debiut kabrioletu. Nie minęło jednak zbyt wiele czasu, bo zaledwie pięć lat, i w 1927 roku kabriolety weszły do masowej produkcji. Kolebką tej wersji aut były Stany Zjednoczone. Za odmianę kabrioletu uznaje się roadster, pojazd bez zadaszenia z dwoma siedzeniami. Był on kontynuacją wcześniejszych runaboutów. Szczególną popularność kabriolety zyskały w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych minionego stulecia. Ponowny rozkwit nastąpił w latach osiemdziesiątych, od tego czasu stały się jednak już autami bardziej niszowymi, docenianymi przez grono wiernych fanów.

Czy lato, czy zima...

Jak już wiemy, od czasu premiery pierwszego kabrioletu minęło ponad sto lat. Ten upływ czasu to także okres wzmożonej pracy nad dopracowaniem parametrów technicznych auta, również w zakresie składanego dachu, który przecież jest jego najbardziej charakterystyczną wizytówką. Choć w naszej strefie klimatycznej można jeździć przez co najmniej pół roku ze złożonym dachem, to kabriolet świetnie też sprawdzi się w okresach deszczowych i przy ujemnych temperaturach. Czasy, gdy traktowany był jako auto sezonowe, minęły dawno temu i bezpowrotnie.

Oferta aut w wersji cabrio od BMW.


Jako Dealer BMW mamy do zaoferowania ciekawą i aktualną ofertę w zakresie aut z odkrytą kabiną pasażerską. Reprezentują je trzy klasy modelowe, dzięki czemu jest w czym wybierać, zarówno pod względem osiągów, parametrów technicznych, jak i konfiguracji cenowej. Są to BMW Z4 Cabrio, BMW 4 Cabrio oraz BMW 8 Cabrio.

BMW Z4 Roadster — zadziorność i sportowy charakter.


To absolutne uosobienie wolności, jaka jest między drogą a niebem. A wszystko to zamknięte w nowoczesnej bryle o charakterystycznej, progresywnej stylistyce. To protoplasta kategorii aut w wersji cabrio, dlatego wypada mu poświęcić najwięcej uwagi.

Jeśli chodzi o wygląd BMW Z4 Roadster, to emanuje on sportowym, walecznym duchem. Jest pełen indywidualizmu i estetyki z najwyższej, motoryzacyjnej półki. Jego dynamizm uwypuklają między innymi takie elementy jak stylizowana siatka w ramach atrapy chłodnicy, dizajnerski, miękki dach, czy też detale prosto ze sportowej linii BMW, czyli M Shadow Line. Oczywiście w aucie tym nie mogło zabraknąć ergonomicznych, sportowych foteli z emblematami "M". Wszystko to podkreśla ambientowe oświetlenie.

Jeśli chodzi o dach, to otwiera i składa się on w zaledwie dziesięć sekund. Co więcej, można nim operować podczas jazdy, z prędkością do 50 km/h.

Sportowe skrzela, mechanizm różnicowy, i nie tylko...


Warto zwrócić szczególną uwagę na skrzela, znajdujące się tuż za przednimi nadkolami, które zostały tak wyprofilowane, aby tak kanalizować ciąg powietrza, że staje się ono maksymalnie opływowe. Skrzela oczywiście dodają też jeszcze bardziej atletycznego charakteru temu sportowemu modelowi.

Sportowy charakter BMW Z4 Roadster nie mógłby być zachowany bez elementów budujących sportową dynamikę jazdy. A są to między innymi mechanizm różnicowy M, optymalizujący trakcję i stabilność samochodu oraz sportowe hamulce M, z czterotłoczkowymi zaciskami stałymi z przodu i jednotłoczkowymi zaciskami pływającymi z tyłu, w charakterystycznym, niebieskim kolorze.

Również układ jezdny ma charakter adaptacyjny. Został on obniżony o 10 milimetrów. Sterowany jest albo przez kierowcę, który może wybrać odpowiedni tryb jazdy, lub system dostosowuje go autonomicznie, w zależności od nawierzchni czy też stylu prowadzenia auta.

Kierownica, która ujarzmi 197 KM.


Kierownica w BMW Z4 Roadster została też specjalnie zaprojektowana. Ma wbudowaną funkcję Servotronic, umożliwia bardziej dynamiczne kierowanie pojazdem przy minimalnym nakładzie sił. Sportowa skrzynia biegów Steptronic to kolejny istotny element świadczący o zadziornym charakterze tego auta. Jest ośmiostopniowa i można nią sterować w sposób automatyczny, przy pomocy łopatek zamontowanych na kierownicy, lub poprzez dźwignię zmiany biegów.

Całości dopełnia sześciocylindrowy, rzędowy, benzynowy silnik M TwinPower Turbo.

Inteligentni asystenci.


BMW to również inteligentne systemy, wspierające kierowcę, należą do nich między innymi kamery dostrzegające przed możliwością kolizji, asystent parkowania, wygodny, optyczny wyświetlacz przekazujący informacje w polu widzenia kierowcy, czy też aktywny regulator prędkości, utrzymujący bezpieczny dystans przed innymi autami.

Dostępne modele BMW Z4 Roadster.


BMW Z4 Roadster dostępny jest w trzech wersjach — sDrive20i (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 7,2-6,8 l/100 km, emisja CO2 165-155 g/km), BMW Z4 Roadster sDrive30i (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 7,3-6,9 l/100 km, emisja CO2 166-157 g/km) oraz M40i (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 8,0-7,8 l/100 km, emisja CO2 182-177 g/km). Jeśli chodzi o cenę BMW Z4 Cabrio to dostępne jest już od 199 300 zł. W wersji M40i cena zaczyna się zaś od 305 500 zł.

BMW 4 Cabrio — elegancki indywidualista.


To auto jest młodszym bratem powyżej opisywanego modelu Z4. Gdyby podsumować je jednym zdaniem, to cechuje się połączeniem elegancji i indywidualizmu, zamkniętymi sportową klamrą. Tę elegancję wyraźnie widać zarówno we wnętrzu auta, jak i na zewnątrz, a wszystko to dzięki opcjom wyposażenia BMW Individual. W środku odnajdziemy ogrzewane fotele przednie, wraz z systemem wentylacji. Ponadto, cała tapicerka została wykonana ze szlachetnej skóry Merino. Dostępna jest w takich tonacjach jak truflowy, kość słoniowa, czerń i czerwień Fiona. Zewnętrzny blask podkreślą zaś dedykowane lakiery, dostępne w jeszcze szerokiej palecie, w tym metalizowane.

A co znajdziemy pod maską?


Mieści się tam dynamiczny, czterocylindrowy, dwulitrowy silnik BMW TwinPower Turbo. Jednostki te są dostępne w wersji benzynowej lub w dieslu. Są to silniki najnowszej generacji, z inteligentnym systemem oddawania mocy oraz możliwości silnej reakcji przyspieszenia już na niskich obrotach. A wszystko to w towarzystwie niskich parametrów, jeśli chodzi o zużycie paliwa oraz emisję CO2.

Inteligentny napęd.

BMW 4 Cabrio można wybrać także w wariancie z inteligentnym napędem X Drive na wszystkie koła. Płynnie rozkłada on napęd na obie osie. Dzięki temu jazda jest niebywale płynna i komfortowa. System kontroli trakcji zabezpiecza auto przed podsterownością, jak i nadsterownością.

Jeśli chodzi o układ jezdny, to charakteryzuje go możliwość adaptacji, czyli podobnie jak w przypadku opisywanego powyżej BMW Z4 Roadster.

BMW 4 Cabrio dostępne jest w trzech wariantach - 420d Cabrio, 430i Cabrio, oraz M440i xDrive Cabrio.

420d Cabrio — wyzwolona elegancja.


Cechuje go silnik diesla o mocy 140 kW (190 KM) przy 4000/min. Napęd ma na tylną oś. Skrzynia biegów jest w wersji automatycznej. Auto jest bardzo oszczędne — zużywa w cyklu mieszanym jedynie 4,9 l / 100 km. Co ciekawe, auto ma aż około dwudziestu, różnego rodzaju pakietów, które sprawiają, że kierowca może czuć się prawdziwie dopieszczony. A są to m.in. asystent parkowania z kamerą, powiększony bak paliwa, połączenia alarmowe, pakiet dodatkowych funkcji lusterek, czy też Pakiet Connected Professional. Opcje te dostępne są również w przypadku poniżej opisywanych modeli BMW 4 Cabrio.

Linia podstawowa tego modelu zaczyna się od 261 100 zł.


430i Cabrio — suwerennie sportowe.


Względem powyżej opisywanego modelu, wyróżnia się między innymi dedykowanym pakietem aerodynamicznym M, reflektorami laserowymi, oraz zestawem nagłośnienia Harman Kardon Surround Sound. Dwulitrowy silnik benzynowy, z automatyczną skrzynią biegów, wywala moc 180 kW (245 KM) przy 4500 - 6500/min. Auto w cyklu mieszanym spala 6,9 l / 100 km, emitując CO2 na poziomie 158 g/km. Cena auta zaczyna się od 260 000 zł.

M440i xDrive Cabrio — imponujący lekkoatleta.

Model ten dodatkowo cechują takie elementy jak karbonowy pakiet zewnętrzny M, ogrzewanie postojowe, czy ultranowoczesny wyświetlacz Head-Up. Jeśli chodzi o dane techniczne modelu, to prezentują się imponująco. Posiada sportową, automatyczną skrzynię biegów z łopatkami, która wraz z benzynowym napędem na cztery koła daje 275 kW (374 KM) przy 5500 - 6500/min. Średnie zużycie paliwa wynosi 7,8 l / 100 km, przy średniej emisji na poziomie 177 g/km. Samochód w podstawowej wersji dostępny jest od 359 400 zł.


BMW 8 Cabrio.

To największa tego typu jednostka spośród wszystkich modeli carbio BMW. Do tego wyposażona w najpotężniejszy silnik — dysponujący aż 245 kW (333 KM) przy 5500-6250. Daje to możliwość przyspieszenia od zera do setki w zaledwie 5,5 sekundy. Ten wariant kabrioletu to nie tylko gwarancja poczucia wolności. To też niesamowity luksus i wygoda podróżowania.


Co nowego znajdziemy w BMW 8 Cabrio?


W zależności od modelu, poza pakietami M w standardzie, mamy do wyboru takie elementy wyposażenia, jak chociażby 19 lub 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich, rozszerzone opcje lub pełne warianty tapicerki skórzanej BMW Individual, elementy zewnętrzne Chrome Line lub karbonowe M.


Tego jeszcze nie było...

Wnętrze BMW 8 Cabrio to luksusowy majstersztyk. Przednie fotele gwarantują wielofunkcyjność i różnorakie położenie. Dzięki temu podróż jest jeszcze bardziej komfortowa. Innowacyjny system nagłośnienia Diamond Surround to jakość muzyki w wersji studyjnej oraz moc brzmienia aż do 1400 W! Elegancji dopełniają szklane, ręcznie wykonane aplikacje CraftedClarity, które odnajdziemy na dźwigni skrzyni biegów oraz włączniku silnika Start/Stop.

Tu też jest m
oc!


Podobnie jak w przypadku modelu BMW Z4 Roadster, producent wykorzystał też ośmiocylindrowy silnik, adaptacyjny układ jezdny M, oraz sportowy, zintegrowany układ kierowniczy.


Do koloru, do wyboru...

BMW 8 Cabrio dostępne jest w aż czterech wariantach silnikowych. Są to M850i xDrive Cabrio (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 11,0-10,7 l/100 km, emisja CO2 249-244 g/km), 840i xDrive Cabrio (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 9,2-8,8 l/100 km, emisja CO2 209-200 g/km), 840i Cabrio (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 8,8-8,4 l/100 km, emisja CO2 - 201-191 g/km), 840d xDrive Cabrio (w cyklu mieszanym: zużycie paliwa 7,0-6,7 l/100 km, emisja CO2 183-175 g/km). Cena auta zaczyna się od 514 000 zł.


Dlaczego warto odwiedzić Salon Dealera BMW?

Przed dokonaniem wyboru wymarzonego kabrioletu warto odwiedzić nasz salon M-Cars. Doradzimy najlepsze możliwe rozwiązanie dzięki poznaniu indywidualnych preferencji kupującego. Bo auto to jedna kwestia, ale różne opcje wyposażenia czy finansowania, mają również istotne znaczenie.

Skontaktuj się z nami.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od M-Cars sp. z o.o. sp. k. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

      Aktualności.